Loading...

Neredeyse başka hiçbir model, 1979’dan beri her türlü arazide sürülen ve görünüşü hemen hemen hiç değişmeyen G-Serisi kadar saygı görmüyor. Mercedes-Benz böylesine kült bir otomobille ilgili imkânsız gibi görünen bir iş için kolları sıvadı. Orijinaline sadık kalarak G-Serisi’ni yeniden keşfetmek için yola çıktı. Otantik imgesini koruyan ama aynı zamanda modern ve yenilikçi Yeni G-Serisi, ilk bakışta eski modele benzese de, kapı kolları, far yıkayıcıları ve yedek lastik kapağı dışında selefinin çok az özelliğini barındırıyor. Yeni tasarım 5 cm daha uzun ve 13 cm daha geniş, ayrıca tekerlek yuvaları ve çamurluklar gövdeye daha yakın. Daha sağlam bir şasi çerçevesi, düşük vites dişli redüksiyonu ve üç adet tamamen diferansiyel kilidin kombinasyonuyla Yeni G-Serisi; 60 cm artırılarak 70 cm’e çıkarılan geçiş derinliği ile çakıllı yollar ve sularla çok daha kıvrak bir şekilde başa çıkıyor. Bu, aracın yerden 24 cm yüksek olması ve ayrıca elektronik parçalar, egzoz sistemi ile motor hava girişinin yükseltilmesi sayesinde mümkün oluyor. Bağımsız tekerlek süspansiyonu sürüş deneyimini geliştirirken son teknoloji ürünü standart destek sistemleri, elle işlenmiş detaylar ve S-Serisi’ni aratmayan özellikler sürücü ve yolculara konforlu bir yolculuk vaat ediyor. Üstelik dokuz ileri oranlı şanzımanın değişme ve tepki süresi daha kısa ve yakıt tüketimi çok daha düşük. DYNAMIC SELECT ile seçilebilir dört programlı yol moduna ek olarak, yeni G-modu sürücüye bozuk zeminde olduğunu bildirerek aracı arazi koşullarına adapte ediyor. Yeni G-Serisi macera ruhuyla her türlü konforu mükemmel şekilde birleştiriyor.

Lüks görünümü ve iç mekân tasarımı G-Serisi’ne daha büyük bir cazibe kazandırıyor. Üç kilitli diferansiyel gibi ikonik unsurlar aracın içinde görünür konumda bulunuyor. Yeni geniş ekran ise kokpite şıklık katıyor.

Sonsuza kadar
Altın rengiyle ışıldayan ve boyutlarıyla bile etkileyici bir görünüm sergileyen devasa bir küpün içinde birkaç milyon yıllık bir buluntu yok! Amber benzeri bu blok, tarihe kazınacak başka bir şey barındırıyor: 1979 model bir 280 GE.
Sanki G-Serisi son hızla ilerlerken 5.5 metre uzunluğunda, 2.55 metre genişliğinde ve 3.1 metre yüksekliğindeki bu bloğun içinde hapsolmuş gibi duruyor. G-Serisi’nin ilk üretildiği yılda 44.4 ton sentetik reçineyle kaplanması 90 gün sürdü. Reçine katmanı her gün üç santimetre yükseliyordu. Bu sanat eseri, Mercedes-Benz’in, G-Serisi’ni ocak ayında Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı’nda ilk kez görücüye çıkardığı sırada sergilendi. Bu otomobil serisi 40 sene önce piyasaya sürüldüğünden beri sürekli geliştirilmiş olsa da, orijinal karakteri korundu: İkonik bir tasarım, arazi koşullarında dayanıklılık ve yollarda zarafet… Onun zamansız aurası, türünün en büyük örneği olan bu enstalasyonda sonsuza kadar korunacak. Bu, göz kırparak selamlanacak bir saygı duruşu.

2018-11-02T17:21:57+00:00

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.